برای مشاوره سامانه نگهداری و تعمیرات و پیاده سازی نرم افزار CMMS ما دو نوع آموزش در نظر گرفتهایم. که آنها به صورت رایگان به مشتریان نرمافزار نگهداری و تعمیرات آویژه تقدیم میشود این آموزشها به صورت جزو و فیلم و مستندات لازم میباشد که هر گونه نیاز آموزشی کاربران را برآورده میسازد.
آموزش کاربری نرم افزار نگهداری و تعمیرات
برای کاربران نرم افزار نگهداری و تعمیرات آویژه فیلمهای آموزشی و کتابچه راهنمای استفاده از نرم افزار پیش بینی شده است که برای هر بخش و هر ماژول نحوه استفاده تشریح شده است. هم چنین هرگونه نیاز آموزشی دیگر توسط جلسات مجازی مبتنی بر اینترنت کاربران نرم افزار پشتیبانی میشوند.
آموزش مدیریت نگهداری و تعمیرات
شش دوره آموزش نگهداری و تعمیرات که برای پیاده سازی نرم افزار PM ضروری و کلیدی است طرحریزی و تهیه شده است. این دوره ها به صورت رایگان به مشتریان نرم افزار CMMS شرکت مشاوران تدبیرپرداز آویژه تقدیم میشود. میتوانید در محل سازمان با برگزاری و توزیع فیلمهای آموزشی به همکاران فنی مفاهیم و اصول مدیریت نگهداری و تعمیرات فرهگسازی کرده و نسبت به ارتقاء آموزش و مهارت مدیریتی آنها اقدام شود.
این مجموعه بینظیر جزو دورههای آموزشی بسیار حرفهای و موثر در زمینه نگهداری و تعمیرات و داراییهای فیزیکی است که سالانه بیش از ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش برگزار میشود.
رضایت مشتریان نرم افزار نگهداری و تعمیرات
درصد رضایت مشتریان نرم افزار مدیریت نگهداری و تعمیرات آویژه بالای ۹۵ درصد است که بیشتر این رضایت ناشی از پشتیبانی آموزشی و مشاوره در گردآوری صحیح دادههای تجهیزات به مشتریان در پیاده سازی نرم افزار نگهداری و تعمیرات CMMS بوده است و با ذهنیت آسوده و با آرامش نسبت به استفاده از نرمافزار اقدام کردهاند.